Saturday, November 2, 2019

Khasiat Macca kepda lelaki dan wanita

Info sihat | MACCAROOT (Akar Maca)


MACCA DIKENALI sebagai tanaman herba sejak ribuan tahun lalu, khusus nya dalam meningkatkan kemampuan seksual LELAKI dan WANITA.
Ternyata BUKAN sekadar hanya itu, tanaman herba yang dimanfaatkan bahagian akarnya ini juga memiliki manfaat secara keseluruhan pada tubuh.

Ia memiliki banyak kandungan vitamin, mineral Dan anti-oksidan seperti glukosinolat Dan polifenol. Tanaman ini juga dikenali juga sebagai adaptogen, iaitu istilah suatu tanaman herba yang mengandungi zat semulajadi dalam membantu tubuh beradaptasi dengan stress atau penyakit tertentu.

Yang pasti beberapa manfaat terbaik kepada kesihatan iaitu:
✅ Mencegahkan pembentukan radikal bebas

Apa yg dimaksudkan dgn Anti-oksidan adalah zat yg diperlukan tubuh untuk mencegah terbentuknya radikal bebas, penyebab dari penyakit Kanser. Kabohidrat dlm akar Maca sudah terbukti dapat mencegah kerosakan sel dan melawan penyakit kronik.

MACCA Root mampu menurunkan kadar Kolestrol dan Trigliserida di hati serta menurunkan kadar gula dalam darah.

Dapat menghindarkan tubuh dari risiko penyakit jantung, Kanser, diabetes, stress oksidatif dan kerosakan sel.

✅ Menambah Tenaga dan Performance Atlet

Macca Root sangat dikenali di kalangan Atlet. Pasalnya ia mampu meningkat tenaga, menambah otot dan menambah performance tubuh. Walaupun bersifat stimulan, akar maca tidak mengandungi kafein. Jadi ia sangat bagus dalam mengeluarkan lebih banyak insulin. Bila keadaan gula darah stabil, anda dapat mempertahankan tenaga lebih konsisten sepanjang hari.

✅ Meningkatkan kesuburan Lelaki Dan wanita

Estrogen adalah hormon seks pada wanita yang bertanggung jawab untuk mengatur sistem reproduksi. Bila jumlah hormon ini tidak normal, maka akan menyebabkan putaran haid tidak teratur dan ia menjadikan seseorang wanita sukar memiliki anak.

Selain menyeimbangkan kadar estrogen pada wanita, akar maca juga bermanfaat bagi KESUBURAN lelaki. Penelitian lain menunjukkan meningkatnya kualiti Dan jumlah sperma yang berkaitan dengan kesuburan Lelaki.


Nota kaki: MACCA ROOT adalah salah satu bahan dalam jus GUROH. SETEGUK sehari nikmati khasiat Dan kebaikannya. Muga Manfaat
Jika ingin order boleh terus wasap Saya
https://www.wasap.my/60196746877/Guroh

No comments:

Post a Comment