Saturday, January 26, 2019

KEAJAIBAN GOJI UNTUK KAUM LELAKI

Anda tak pernah dapat merasa keteegangan lebih dari lima belas minit??


Sampai bila nak bergantung dengan ubat kuat, gel atau seumpamanya untuk En suami.

JOM berusaha bebaskan diri sepenuhnya dari masalah lemah tenaga lelaki ..
Khasiat Goji terbaik tuk Lelaki yg sering tewass!..
Jom minum COJJIEE CAFE HARI INI


Apa Keajaiban khasiat Goji untuk kaum Lelaki.

Apa hebatnya buah Goji ni dan kenapa ia sangat bagus kepada kesihatan terutama kepada kaum Lelaki. Goji BERFUNGSI sebagai imunisasi menurut laporan Suruhanjaya Teknologi Saintifik China. Goji mengandungi sebatian yang dikenali sebagai lycium Polisakavida yang ternyata sangat berkesan dalam meningkatkan imunisasi.

Hasil kajian Institut Penyelidikan Nutrusi Beijing pada tahun 1988 telah membuat kajian terperinci analisis Kimia & Komposisi nuritional kepada buah goji. Buah goji mengandungi lebih 18 asid amino (6 kali ganda lebih tinggi kadarnya berbanding bee pollen) 21 unsur mineral, lebih beta karoten berbanding lobak dan yang terhebat ialah mengandungi 500 kali ganda lebih vitamin C berbanding buah oren - mengikut Berat).
Ia kaya dengan vitamin B1, vitamin B2, vitamin B6 Dan vitamin E.

Mungkin kerana faktor-faktor inilah, secara tradisinya masyarakat China mengatakan bahawa goji mampu melindungi
Fungsi hati menggantikan tenaga penting, penglihatan yang lebih baik mengurangkan tekanan darah dan kolestrol. Goji juga dikatakan mampu menguatkan otot dan merangsang jantung, membantu merawat diabetes dan MATI PUCUK.



Berdasarkan kajian yang dibuat oleh seorang pakar herba dan ahli farmasi berdaftar Dr. Earl Mindell, R.Ph.,Phd., beliau telah menyarankan 34 sebab kenapa pemakanan goji perlu dijadikan amalan.


 Goji kini kami dah buat dalam bentuk minuman yang diadun bersama herba tenaga terbaik dunia yang lain dan digabungkan dengan Butterscotch memberi aroma yang sangat harum rasa sangat sedap lagi berkhasiat..
Berminat?

Terus order >>> https://www.wasap.my/6019674u877/cojjiee

Tag : Cojjiee Cafe


~ sumberkhasiatgojiutkìlelaki

No comments:

Post a Comment