Monday, November 26, 2018

Aku Memuncak dan kakTAMCafé

" Sometimes life just seems like chapters good, some bad, but all come together to create the story of our lives. "


Masa kecik2 dulu mak selalu pesan, "Jangan abaikan kemahiran yg kita ada." ..dalam 7 org adik beradik, saya sorang yg mak suka sebab saya pandai berniaga. Setiap kali balik berniaga mesti ada hasil jualan ..mak akan tersenyum. Bahagia rasa hati bila mak suka.
Tapi abah suruh belajar, Alhamdulillah sampai jugak masuk U dapatlah berkhidmat dengan kerajaan sebagaimana yang diinginkan..

Al Fatehah buat keduanya yg telah pulang ke Rahmatullah 10 tahun yang lalu.

 Tapi pelik nya jiwa berniaga Tak pernah padam @Sangat teruja nak Kaya Dan Berjaya macam orang lain .. minat berniaga Tak pernah luntur hingga sekarang. Itulah perjalanan hidup saya segala nya Aturan Allah yg maha kuasa.. Benar lah,  kita  merancang dengan cita2 tapi Allah merancang dengan CintaNya..
Akhir jadi lah saya seorang penjual produk rapat ketat sendat melekat Dan Coffee ....Niat di hati tuk makan sendiri tapi rasa berdosa jika tidak berkongsi produk anugerah dari Ilahi ini.

MEMUNCAK tuk semua wanita di luar sana, sesibuk manapun kita sekalut mana pun JANGAN sesekali abaikan penjagaan kesihatan, kecantikan serta  penampilan. Walaupun saya dah berusia bakal melangkah ke angka 6 series. Untuk diri saya, saya sentiasa Amalkan MEMUNCAK biar sentiasa kelihatan muda, kelihatan jelita di mata si dia tercinta.
Hanya teguk Dan telan, jus rasa kurma sangat sedap semudah 1, 2, 3. Saya akan bertenaga Dan ceria sentiasa InsyaAllah.
Dah bersara bukan bererti relax sentiasa...seharian letih buat kerja rumah Saya pasti berehat untuk nikmati
kopi tegar pilihan saya kakTAMCafé. kopi laku keras , laris kencang . KOPI yang membantu masalah ramai orang yg tidak bertenaga kembali hebat dan bertenaga. Tidak bermaya kembali bermaya, tidak berdaya kini gagah perkasa. Kopi juga menjadikan wanita yg biasa2 kepada  #Liarbiasa . Tak percaya ?.. Nak tahu rahsianya ?? Jom cuba.  sekali rasa hendak sentiasa , ada apa dengan kakTAMCaféAda segala2 rasa..

INFO
MEMUNCAK


No comments:

Post a Comment