Thursday, February 11, 2016

ANJELIETA



ANJELIETA (12 SACHET)


RM 159.00 (W.M) RM 172 (E.M) BRU/S'PORE $78.00
(tidak termasuk kos penghantaran)


ANJELIETA adalah makanan tambahan yang dirumus khas dan dari ramuan yang dikualiti tinggi serta herba tradisional berfungsi bagi meningkatkan kecantikan dan kesihatan wanita. ANJELIETA diperkaya dengan kolegen, Apple Stem Cell dan Vitamin C mampu mencerah serta meningkatkan seri wajah supaya kulit lebih cerah, sihat dan bermaya. ANJELIETA juga mampu merawat masalah kewanitaan serta memperbaiki sistem dalaman (rahim) wanita. Kandungan Astaxanthin di dalam ANJELIETA berfungsi sebagai antioksida mampu merawat sakit sendi, memperbaiki sistem imunisasi badan serta mencantikkan kulit.


Khasiat Anjelieta

 Tahukah anda  khasiat bahan-bahan di dalam ANJELIETA

- Mencantikkan kulit
- Mencerahkan kulit
- Agen anti penuaan
- Merangsang Seksualiti
- Mengurangkan risiko kanser
- Agen detoksifikasi
- Mengawal tekanan darah
- Mencantikkan kulit
- Mencerahkan kulit
- Agen anti penuaan
- Merangsang Seksualiti
- Mengurangkan risiko kanser 
- Agen detoksifikasi
- Mengawal tekanan darah
- Mengencangkan otot payudara
- Membentuk otot pinggul
- Mengawal hormon wanita
- Merapatkan vagina
- Mengecutkan rahim
- Mengatasi masalah keputihan
- Membantu menyembuhkan luka setelah pembedahan
- Menguatkan otot kemutan
- Merawat sakit sendi



Anjelieta --> Makanan Ajaib Yang Dikenang Oleh Tubuh Anda

1. MANJAKANI HIJAU (Fructus Terminalia Chebula)

Herba manjakani dikenali sebagai 'Ibu segala Herba'. ia kaya dengan tanin, asid tanik, anti oksida, vitamin (A & C) , kalsium, besi, serat, protein dan karbonat. Manjakani bermanfaat untuk menjaga kesihatan alat intim wanita. Manjakani digunakan untuk merawat masalah keputihan dan mampu menjadikan alat intim wanita yang longgar disebabkan faktor usia dan proses kelahiran anak kembali anjal dan ketat. herba manjakani jga mampu menghilangkan bau kurang enak pada vagina.

2. Astaxanthin



Astaxanthin dikenali sebagai "Raja Karotenoid". Astaxanthin mempunyai keberkesanan 10 hingga 100 kali ganda daripada karotenoid lain seperta beta-katotena dan lycopene. Astaxanthin mempunyai ciri-ciri anti-radang semulajadi
Antioksida yang berasaskan alga ini terbukti berkesan untuk merawat sakit tendon, sakit sendi, otot dan arthritis. di samping itu, sifat-sifat antioksidan di dalam astaxathin juga menunjukkan kesan dalam mengurangkan kedutan kulit serta meningkatkan tahap kelembapan kulit.

3. Collagen Peptide Optima  
Collagen Peptide Optima merupakan kunci kepada keremajaan serta kecantikan kulit wanita. Kadar kolagen di dalam kulit kita akan menurun secara mendadak setelah kita melangkau usia 20 tahun. oleh itu, penambahan semula kolagen merupakan salah satu cara untuk mengekalkan keremajaan kulit. Collagen Peptide Optima  mempunyai berat molekul purata 0.5kDa dan ia sangat mudah diserap oleh badan kerana saiz berat molekularnya yang kecil. Pengambilan Collagen Peptide mampu meningkatkan tahap keanjalan kulit serta meningkatkan kelembutan kulit, Kolagen yang digunakan oleh kami adalah daripada sumber ikan. jadi ianya tiada masalah bagi mereka yang mempunyai alergi pada seafood!

4. Akar Serapat (Herba Parameria Barbata)

Akar Serapat atau nama saintifiknya Parameria Barbata sangat berkesan untuk memperbaiki tisu rahim, mengetatkan faraj dan meningkatkan sistem kemutan alat intim wanita. ianya juga mempunyai khasiat dan kelebihan lain seperti membantu menegangkan otot payudara serta kulit muka, melegakan kekejangan otot rahim dan mengatasi kelesuan ketika haid.


5. Beri Biru (Fructus Vaccinum Cyanococcus)




Beri biru mempunyai ciri-ciri anti-kanser dan anti-bakteria. Beri biru juga adalah sumber anti oksida yang hebat. Anti oksida melawan radikal bebas yang memasuki tubuh dan merosakkan sistem ketahanan tubuh seseorang. ia juga mampu membantu tubuh melawan penyakitdan risiko kesihatan berkaitan usia.


6. Maqui Berry (Fructus Aristotelia Chilensis)


Maqui Berry mampu melambatkan proses penuaan, melambatkan proses penuaan, meningkatkan kesihatan kulit, menggalakkan proses detoksifikasi serta merangsang sistem imunisasi badan.


7. Limau (Fructus Citrus Reticulata)




Limau diperkaya dengan vitmain C dan mempunyai kandungan anti-oksida yang tinggi. ianya juga mampu membantu kepada proses sintesis kolagen di dalam kulit. Oleh kerana vitmain C membantu tubuh untuk menyerap zat besi diperoleh dari makanan, ia juga mampu membantu untuk meningkatkan kesihatan keseluruh badan.


8. Delima (Fructus Puniva Granatum)


Delima diperkaya dengan vitmain C dan anti-oksidan yang boleh membantu mencegah kerosakan sel. Ekstrak buah delima mampu memberi kesan positif dengan melanjutkan hayat fibroblals, sel-sel yang bertanggungjawab untuk menghasilkan kolagen dan elastin (Komponen yang memberikan kekuatan dan sokongan kepada kulit).


9.Acai berries (Fructus Euterpe Oleracea)




Acai berries mengandungi kadar gula yang rendah, akan tetapi ianya mengandungi zat besi, kalsium, serat dan vitamin A. Acai beri juga mengandungi sebatian antosianin, yang bukan sahaja memberi buah-buah dan sayur-sayuran warna yang berbeza, akan tetapi bergabung dengan flavonoid untuk mempertahankan badan daripada radikal bebas yang berbahaya. Khasiat yang terkandung di dalam buah acai beri boleh membantu mencegah masalah kesihatan seperti arthritis, keradangan, obesiti, penyakit saraf dan alahan.


10. L-Glutathione

L-Glutathione bertindak sebagai satu antioksida dan agen detoksifikasi yang mampu melindungi sel-sel tubuh daripada radikal bebas dan tekanan oksidatif yang merbahaya serta mampu meningkatkan sistm imunisasi badan.



Cadangan Pengambilan
- 1 ATAU 2 sachet sehari
- Tuangkan kristal Anjelieta di bawah lidah biarkan ia meresap dan hilang begitu saja.

- Sebaik-baiknya 15-20 min sebelum makan atau masa perut kosong

Kandungan: 2.5g x 12 sachet

1 comment:

  1. Sebulan dlm 3kotak...brape lama nak tengok ade perubahan untuk pengambilan produk ni ye?..

    ReplyDelete