Wednesday, May 16, 2018

Kehidupanku bersama Audestee


Saya sertai Syarikat Audestee sejak ianya ditubuhkan iaitu akhir tahun 2015. Pada awal tahun 2016 ramai ahli-ahli yang menyertai dan menggunakan produk.



Biasalah orang datang dan pergi dalam satu-satu Syarikat, tapi itu semua tidak merisaukan saya kerana saya salah seorang pengguna tegar produk yang di keluarkan oleh Syarikat Audestee dan sehingga ke hari ini telah 2 tahun saya makan dan mengamalkan produknya terutama Anjelieta my favourite product, 4P1B, Blacqueen, Beejak dan Nigella Sativa. Saya sangat YAKIN dengan produk-produk ini. 

Pada peringkat awal permulaan perniagaan saya, saya hanya bermodalkan jumlah yang kecil saja. Syarikat masih baru, tapi saya yakin satu hari nanti produk dari Syarikat ini akan mendapat permintaan tertinggi. InsyaAllah.

Sepanjang saya berniaga bersama Audestee tidak sama perniagaan saya dengan Syarikat lain yang pernah saya ceburi. Kebahagian Ketenangan tersemat dihati. Tiada tekanan dalam perniagaan.


Anda ingin tahu apa yang saya dapat?


1. KESIHATAN
Sepanjang 2 tahun ni saya 100% mengamalkan produk Audestee walau demam atau batuk saya hanya mengambil beejak 3 sachet sehari. Alhamdulillah berkesan dengan izinNya dan saya juga menjalani pemeriksaan kesihatan untuk tempoh 2 tahun berturut - turut 2017 dan 2018. Keputusannya sangat - sangat mengembirakan saya. Kolestrol, tekanan darah, jantung, buah pinggang semuanya di bawah border.


Di sertakan lampiran keputusan pemeriksaan kesihatan





Keputusan Kesihatan 2017












Keputusn pemeriksaan kesihatan 2018



Kesihatan sangat-sangat berharga buat saya. Saya sangat yakin pada produk Audestee memberikan kesihatan yang baik buat diri saya. Alhamdulillah

Dengan kesihatan yang baik saya dapat menunaikan ibadah dengan selesa.

Kesihatan adalah AMANAH dari Allah. Menjaga dan merawat sebelum kena sesuatu penyakit adalah wajib bagi semua orang. 


Anda Bagaimana?


2. PELANCUNGAN
Sepanjang perniagaan saya, inilah Syarikat pertama yang telah menbawa saya melancung secara PERCUMA dan secara tidak langsung telah merealisasikan impian saya.. 


Pelayaran Islamik adalah salah satu impian saya sejak dulu lagi, siapa tau ia direalisasikan dengan penglibatan saya bersama Audestee.

Tarikh 4March - 7March2018 
Pelayaran Islamik Mewah Bersama Audestee, dari Port Klang - Phuket  
Walau 20 orang saja yang layak, tidak mematahkan semangat kami ...itulah tanda kesetiaan dan keikhlasan.  



 "Hukum Buat Pasti Dapat"..tiada yang mustahil.








Keseronokan yang tak dapat digambarkan lebih-lebih lagi 2 orang rakan didalam kumpulan saya juga berjaya bersama (Puan Cik Rus Sharifah dan Tuan Adnan)




Next Trip ke Perth Australia




Jom bersama kami...kami bantu anda sampai jadi!!


3. PENDAPATAN 
Sepanjang penglibatan saya di dalam perniagaan ini saya menerima Affiliate Reward (AR) dari setiap pembelian tanpa gagal. Bukan nak riak atau menunjuk tapi sekadar memaklumkan bahawa saya telah menerima AR hingga sekarang lebih RM50,000.00 dan saya sangat berbangga hasil usaha dari perniaggan ini mampu membaikpulih (renovation) rumah peninggalan ibubapa di kampong  dengan jumlah yang agak besar juga iaitu lebih RM100K tunai.

Semua kos pembinaan menggunakan duit keuntungan perniagaan Audestee.

Alhamdulillah.



Bahagian hadapan telah berusia hampir 100 tahun. Struktur masih kuat dan dikekalkan untuk kenangan.


Seronoknya bila usaha kita dirasai bersama anak cucu 





Rumah bawah yang telah uzur dirobohkan dan dibina baru



Tempuh pembinaan selama 3 bulan. Ramadhan 2018 ini genap setahun sudah.


MATLAMAT

Perkara penting yang perlu kita ingat adalah berniaga bukan untuk kaya tetapi kita berniaga adalah untuk membantu orang lain mencapai impian mereka. Tak kesah lah walau apa jenis perniagaan yang kita pilih.

Pemilihan perniagaan saya berasaskan kesihatan dan kecantikan, kata orang berbaik dengan produk kesihatan akan sihat dan berjinak dengan kecantikan akan cantik lah pulak…Alhamdulilah kesihatan bertambah baik dan persenaliti diri  juga meningkat.


View Video dari FB Page >>> VIDEO



Harapan saya kepada anda yang berminat untuk berniaga, bermulalah dengan apa yang anda ada dan bermula sekarang juga. Jangan menunggu sehingga anda benar-benar bersedia untuk melakukannya. Kedua carilah MENTOR yang sesuai dan yang boleh membimbing dan mengajar anda. Saya doakan anda semua berjaya dan kaya beriman, mencapai segala impian yang diimpikan. InshaAllah.

AUDESTEE

SIMPLY THE BEST
Ku Bahagia



Follow FB  & IG kak fazidah cantek rich

No comments:

Post a Comment