Saturday, February 23, 2019

Pesara dan Cookies

Assalamualaikum semua kesayangan saya, Alhamdulilah syukur selalu. Saya doakan anda yang menziarahi blog saya dimurahkan rezeki dan didalam rahmat Allah...Aamiin





Masa tak pernah menunggu kita.. tau-tau hampir 5 tahun saya dah bersara...
Sejak bersara ni lama tak panaskan Oven untuk buat cookies ...
Lately ni rasa Teringin pulak nak makan biskut hasil air tangan sendiri...emmm rindu sangat Yummy harum baunya!!
Buat sendiri ni kita tau kualiti kita sendiri, dari segi rasanya, rupanya citarasa sendiri tak manis sangat terbaik untuk kesihatan.

Tiba-tiba nak sambung semula aktiviti buat cookies dan nak mengkomersialkan cookies yang saya buat dulu..
VANILLACOOKISS Crunchy diberi nama. Diperbuat dari pure butter & cheese.
Terciptalah 10 perisa yang MARVELLOUS sedapp! Justbites...Terus di makan.. dan sangat sesuai untuk di jadikan hadiah, hamper sebagai tanda kasih dari HATI...kerana saiz yang sederhana mampu beli sangat-sangat sesuai untuk dibuat cenderahati



10 PERISA YANG DIMINATI:

RAINBOW CHEESE
CHOCOLATE CHEESE
REDVELVET CHEESE
CAPPUCINO CHEESE
COCONUT PANDAN CHEESE
DURIAN CHEESE
CHOCOLATR ALMOND CHEESE
CRANBERRY CHEESE
OREO CHEESE
ORIGINAL CHEESE

Bentuknya yang sama memudahkan packaging dan standard. Rasa yang pelbagai untuk dinikmati oleh peminat cookies.
Kudap-kudap tuk hidangan keluarga dan tetamu yg datang berkunjung ke rumah kita. Boleh juga untuk hari Raya pun yang bakal tiba nanti ...Raya dah dekat Kan!
Boleh dijadikan hadiah juga..
Doakan saya ye.. terima kasih.

No comments:

Post a Comment