Friday, May 13, 2016

STRATEGI MENUJU KEJAYAAN





STRATEGI 1 > Produk utama adalah makanan tambahan
Perkara ini sangat penting untuk pastikan anda sentiasa fokus pada perniagaan dan sentiasa mengamalkan produk ini supaya perniagaan berjalan dengan lancar.

STRATEGI 2 > Ahli keluarga.
Pastikan semua ahli keluarga terdekat anda menyokong perniagaan anda. Minta mereka tukar produk kesihatan kepada produk Audestee. Kalau mereka tak tukar produk sekalipun mereka tetap akan bayar untuk membeli produk kersihatan dan kecantikan setiap bulan tetapi tiada pulangan duit, lebih baik mereka bantu anda dapat komisyen dan bonus dan anda boleh menjadi testimony kejayaan untuk langkah promosi seterusnya.

STRATEGI 3 > Sahabat
Perkenalkan kebaikan produk kepada orang lain seperti kenalan rapat, rakan sekolah, rakan sekerja, sahabat yang mempunyai hobi yang sama serta rakan-rakan lain, lakukan juga promosi kepada sesiapa saja yang anda temui.

STRATEGI 4 > Lakukan setiap hari

Anda perlu lakukan promosi setiap hari secara part-time atau full time sebarkan kebaikan produk ini. Anda juga perlu servis kumpulan anda. Lakukan secara konsisten dan sentiasa timba ilmu baru. Anda disarankan selalu hadir “B.O.P” untuk mendapatkan hasil yang terbaik

No comments:

Post a Comment