Friday, May 13, 2016

Produk FAQ

(Frequently Asked Question)
ANJELIETA



1)
S: Siapa yang boleh mengambil ANJELIETA sebagai makanan tambahan?

J:
Seawal usia remaja (setelah datang bulan). ANJELIETA boleh mula diambil oleh mereka sebanyak 1 sachet 1 hari. Adalah dinasihatkan untuk meminum air masak secukupnya dalam diet seharian. ANJELIETA juga amat bagus untuk diambil bagi mereka yang menghadapi masalah keputihan dan senggugut. ANJELIETA juga boleh diambil oleh wanita yang ingin menjaga kecantikan dan kesihatan sebagai makanan tambahan.
2)
S: Adakah ibu menyusu boleh mengambil ANJELIETA?

J:
ANJELIETA boleh diambil oleh ibu yang menyusu kerana bahan mewah seperti Astaxanthin dan multiberry yang terkandung di dalam ANJELIETA dapat membantu proses penghasilan susu. Kandungan herba tradisional seperti manjakani juga dapat membantu mengencangkan otot payudara yang kendur serta membentuk kepadatan payudara yang sedikit jatuh akibat proses penyusuan anak

3)
S: Bolehkan ibu hamil mengambil ANJELIETA?

J:
Adalah dinasihatkan ibu hamil untuk TIDAK mengambil ANJELIETA kerana kandungan herba yang terkandung di dalam ANJELIETA kerana kandungan herba yang terkandung di dalam ANJELIETA salah satu fungsinya adalah untuk merapatkan otot faraj. Ini dikhuatiri akan menyukarkan proses kelahiran. Ibu mengandung disarankan untuk mengambil Beejak di dalam diet seharian mereka.

4)
S: Bolehkah ANJELIETA diambil semasa datang bulan?

J:
Boleh: Kandungan Astaxanthin di dalam ANJELIETA sangat bagus untuk wanita atau remaja yang sedang haid (period) kerana sifatnya anti inflammation yang membantu membuatkan paletelet darah kurang melekat dan ini mengurangkan kebarangkalian pembentukan ketulan darah. Proses ini akan membantu dalam mengurangkan simptom-simptom  senguggut yang teruk (cramp). Kandungan lain seperti multiberry dan herba juga membantu untuk membekalkan nutrisi tambahan untuk badan ketika datang bulan.

5)
S: Bolehkah wanita yang telah putus haid (menopause) mengambil ANJELIETA?

J:
Boleh dan sangat bagus kerana kandungan bahan-bahan berkhasiat dan herba seperti manjakani dan akar serapat dapat mengekalkan kesihatan alat intim wanita (faraj). Kandungan lain seperti multiberry dan herba juga membantu untuk membekalkan nutrisi  tambahan untuk badan ketika datang bulan.

6)
S: Apakah kesan sampingan jika kami mengambil ANJELIETA?

J:
Tiada kesan sampingan yang negatif akibat pengambilan ANJELIETA kerana tiada kandungan kimia yang terkandung didalam ANJELIETA selain daripada ramuan selamat. ANJELIETA telah melalui proses uji kaji makmal dan sedang dalam proses menunggu notifikasi daripada pihak KKM.

7)
S: Adakah terdapat kesan sampingan jika kami berhenti pengambilan ANJELIETA?

J:
Akan tetapi adalah amat bagus jika pengambilan ANJELIETA sebagai makanan tambahan dapat diteruskan di dalam diet seharian untuk menjaga kecantikan dan kesihatan wanita. Amat mudah untuk kita wanita menjaga kecantikan dan kesihatan dengan pengambilan makanan tambahan yang ringkas dan mudah dibawa ke mana-mana serta dengan pemakanan yang seimbang.

8)
S: Berapa lama perlu kami amalkan pengambilan ANJELIETA?

J:
ANJELIETA berfungsi sebagai makanan tambahan dalam diet seharian. Maka selagi anda ingin kekal jelita dan sihat adalah digalakkan untuk mengambil ANJELIETA tanpa henti.

9)
S: Berapa lama kesan perubahan dapat dilihat setelah pengambilan ANJELIETA?

J:
Bergantung pada keserasian masing-masing. Kebiasaannya bagi mereka yang telah mengambil ANJELIETA  kulit yang lembut dan halus boleh dilihat di dalam tempoh seminggu pengambilan. Kandungan multiberry yang mengandungi sifat anti oksida membantu dalam penjagaan kulit individu.

Untuk kesan alat intim yang rapat dan ketat, kebiasaannya mengambil masa 1 -2 minggu setelah pengambilan ANJELIETA.

Adalah dinasihatkan untuk anda mengambil ANJELIETA secara berterusan setiap hati untuk mengalami kesan positif daripada ANJELIETA kerana setiap individu mempunyai kadar kesihatan badan yang berbeza. Pengambilan makanan yang seimbang adalah amat perlu dalam memastikan badan kita mampu berfungsi dengan lebih optimum untuk penyerapan khasiat makanan tambahan yang diambil.

10)
S: Apakah cadangan pengambilan ANJELIETA yang terbaik?

J:
Untuk remaja dan mereka yang berumur 25 tahun dan 45 tahun yang mengalami masalah keputihan senggugut dan jerawat yang teruk, pengambilan 1 sachet 1 hari denan cara kemam di bawah lidah adalah mencukupi.

Untuk wanita yang berumur 25 tahun dan 45 tahun pengambilan 1 sachet ANJELIETA juga mencukupi dalam membantu menjaga dan membantu penghasilan kolagen di dalam kulit yang makin berkurangan akibat peningkatan umur.

Bagi mereka yang berumur 46 tahun keatas, pengambilan 2 sachet sehari adalah dicadangkan untuk melihat hasil yang maksimum. Ini adalah kerana badan kita semakin kurang berfungsi dalam menghasilkan kolegen secara semulajadi akibat factor peningkatan umur. Walaubagaimanapun adalah dinasihatkan anda untuk mengambil air putih yang cukup dalam diet seharian kerana ianya mampu membantu badan dalam menghasilkan kesan yang optimum.

  




No comments:

Post a Comment