Wednesday, May 18, 2016

GEMUK? BOROI? BOYOT?

"Put The Fibre In, Take The Fat Out.." 




BADAN BESAR MACAM TONG DRUM? PERUT BUNCIT MACAM BELON? SPARE TAYAR DI PERUT? PEHA MACAM DRUMSTIK? LENGAN LEMBIK, BESAR & BERLEMAK? BAJU LAMA SENDAT? SELUAR KETAT? SUKAR BERFESEN?

MAHU KURUS, LANGSING KEKAL MENAWAN?




ANDA PERLU AMALKAN 




BLACQUEEN
Kopi KURUS SIHAT, terbaik masa kini...



Kombinasi 7 bahan mewah utama – Macca, gandum, Oat, Jagung, Biji Apricot   bersama Kopi Arabica dan Garam buluh untuk meningkatkan rasa hebat:

  • Membekal tenaga segera dan Mengatasi masalah kelesuan
  • Mengenyangkan dan amat sesuai untuk proses penurunan berat badan/puasa

  • Membantu mengatasi masalah kolestrol

  • Membantu masalah athma dan pernafasan

  • Membantu menstabilkan hormon
Sila klik untuk info: Blacqueen





TESTIMONI






Dulu kerap kali orang kutuk badan naik, saya cakap “Gemuk ini disebabkan faktor genetik", tapi lepas bersalin susah nak turunkan berat badan…suami x kesah saya berisi asalkan sihat… Dah cuba macam-macam tapi gagal.. Padahal rasa malu, dan amat rendah diri… Saya gagahkan hati bila tengok iklan.. Mula rasa tak percaya..Bila dah cuba baru tau….Dengan hanya berbelanja kurang dari RM  400.00 untuk kurus, ada perubahan yang saya rasai.

Badan lebih ringan…Kini bila dah slim bolehlah berfesyen..Ramai teruja cakap saya macam anak dara…Bila beritahu dah beranak dua orang tak percaya… Bangga pula tu..rasa Betul kata orang ..

BELUM CUBA BELUM TAU….!!

Mengalami masalah seperti saya?

DAPATKAN SEKARANG 
+6019 674 6877

No comments:

Post a Comment