Sunday, November 15, 2015

Santai-santai Bisnes bersama Kfaz

4 November 2015

Tarikh dan masa yang ditunggu untuk berjumpa rakaniaga yang lama sungguh tak jumpa, on the way ke Pantai Timur Kota Bahru Kelantan singgah sebentar di Bandar Jengka, Jengka Sentral Mall. Pusat Bowling Pertama . Anak muda dan anak jati Pahang menjadi usahawan berjaya dalam bidang yang diminatinya. beliau adalah CA Azrol dan CA Rizal











Kami sempat bermain bowling seketika sebelum meneruskan perjalanan pada esok harinya.



Sebelum berpisah kami berkongsi kehebatan produk baru eDCL "PINK BEAUTE". Anda yang belum cuba dan bercadang untuk menguruskan berat badan, kami mengesyorkan untuk minum Pink Beaute, Beza memang berbeza!!!

Kami doakan CA Azrol dan CA Rizal berjaya dengan bisnes konvensional pilihannya dan semuga berjumpa lagi di puncak kejayaan.

5November2015

Bertolak dari Bandar Jengka seawal 10 pagi mengharapkan kami selamat dalam perjalanan sebab risaukan hujan pada petang harinya. Kami merancang untuk bertemu dengan seorang lagi rakanniaga yang berada di Gong Badak Kuala Terengganu. Alhamdulilah perjalanan baik kami tiba di tempat yang di tetapkan pada jam 1.30 petang dan kami bermalam 1 hari lagi di sana. Temujanji kami pada jam 8.30 malam. Hotel penginapan cukup selesa dan berpatutan harganya.


Hotel Place2stay 1 malam RM68.00 sahaja


Bisnes santai…teringin nak makan popia basah sapa saja yang kami jumpa akan kami kongsikan kehebatan produk eDCL….



Seperti yang dijanjikan pertemuan kami diaturkan dengan baik dan kami berjumpa rakanniaga Cikgu Anikah yang telah berhijah dari Pekan Dengkil ke Gong Badak setahun yang lalu. Alhamdulilah penerangan lebih jelas lagi tentang bisnes kepadanya, bisnes yang menang dunia dan menang akhirat, apakah maksud Kfaz itu? segala-galanya membawa maksud yang cukup-cukup bermakna…….
ANDA INGIN MENGETAHUI LEBIH LANJUT BOLEH CALL KFAZ..

019 674 6877

Terima kasih Cikgu Anikah kerana sudi datang walaupun jadual kerjanya yang cukup padat..
Anda juga bakal JUTAWAN eDCL akan datang. 












No comments:

Post a Comment