Sunday, November 15, 2015

Pencapaian

Kenapa saya pilih eDCL untuk mulakan bisnes??

Salah satu sebabnya syarikat ini sangat-sangat selamat dan kukuh kerana sudah 18 tahun syarikat ini dalam pasaran Malaysia since tahun 1998 ianya ditubuhkan.

3 tahun berturut-turut iaitu since tahun 2009, 2010 & 2011 eDCL telah memenangi Anugerah SMEs CEO of The year 2010 & JENAMA TERBAIK (Kategori Korporat – MLM) The Brand laureate..Buktinya eDCL unggul dasn Berdaya Saing hebat di pasaran. Dan ianya Milikan 100% Bumiputra Islam. Malah difahamkan bahawa Anugerah ini pernah diberikan kepada Amway. Dalam kata lain, eDCL adalah Syarikat Pertama yang mendapat anugerah berprestij ini.



Pada masa yang sama Dato’ Stapa telah mendapat  Anugerah CEO of The Year  2010 (Kategori SMEs) yang dinilai secara keseluruhan atas kapasiti Dato’ Pengasas sebagai CEO eDCL Global. 3 Anugerah ini adalah menjadi Bukti dan isyarat jelas kepada khalayak ramai bahawa eDCL tetap Unggul, dan 1 Pilihan Tepat untuk sesiapa juga, bukan hanya di pasaran domestik malah di Rantau Asia Pacific.




Kepada anda semua atau individu yang ingin menyertai Industri MLM sebagai pengedar anda haruslah membuat pilihan yang tepat iaitu memilih syarikat-syarikat yang membolehkan anda menang untuk jangka masa panjang bukan hanya dalam jangka masa pendek. Dalam kata lain pilih untuk sama dengan Syarikat yang mengaplikasikan prinsip dan falsafah yang betul. Harus juga memilih Peneraju yang berpengalaman dan ikhlas berjuang serta JUJUR dalam perjuangan bukan hanya penting keuntungan wang semata-mata.

No comments:

Post a Comment