Sunday, July 19, 2020

SET MENOPAUSE WANITA








Gambar hiasan


Adakah menopause bererti bahawa seks tidak lagi penting atau diingini sebahagian dari kehidupan? Tidak! Pada kenyataannya, seks selepas menopause sangat menyenangkan berbanding sebelum putus haid. Anda tidak lagi menghadapi ancaman daripada kehamilan yang tidak direncanakan, dan dalam banyak kes kebanyakan anak-anak anda telah pun dewasa, memberikan anda dan pasangan anda lebih sendirian waktu.


 Ya, memang benar bahawa semakin tua sering bermaksud memerlukan sedikit lebih lama untuk merasa terangsang secara seksual, dan ini cukup normal mengalami penurunan kecil hasrat seksual sebagai sebahagian daripada proses penuaan. Tetapi semakin tua bukan bererti bahawa kehidupan seks anda berakhir.


Jika anda pernah mengalami kehilangan hasrat seksual kerana menopause, pertimbangkan beberapa kemungkinan penyebab lain sebelum memutuskan bahawa menopause adalah anda sendiri bertanggungjawab untuk menurunkan libido (perasaan ghairah)

Cadangan saya untuk mengatasi masalah di atas ialah mengamalkan 3 jenis produk di bawah ini:


MEMUNCAK, JUS TANGKAL PERAWAN DAN KAK TAM  CAFÉ. Ketiga-tiganya mempunyai fungsi yang berbeza untuk tujuan pemulihan.


MEMUNCAK
 RM70.00 (WM) | RM75.00 (EM) 


Membina dan mengecutkan rahim; mengecutkan otot serta menyempitkan faraj; menguatkan sistem kemutan; merangsang seksual dan memberi kepuasan kepada suami, membekalkan tenaga segera. 

INFO
MEMUNCAK




JUS TANGKAL PERAWAN
RM70.00 (WM) | RM75.00 (EM) 




Diadun dari LOBATA (pueraria mirifica) gred terpilih, berkesan bagi meningkatkan dan membaikpulih kadar hormon estrogen yang berfungsi mengaktifkan kolagen bawah kulit bagi mengatasi masalah kulit kering dan berkedut. Kesannya kulit akan tegang dan lembut, payudara pejal dan pinggul yang menarik tanpa kesan sampingan yang mana hasilnya anda akan lihat dan rasai setiap hari. 

INFO
JUS TANGKAL PERAWAN



                                                               
Kak TAM CAFÉ
RM60.00 (WM) | RM65.00 (EM) 


Salah satu ramuan yang terkandung di dalam Kak TAM café ialah  Yis Beras Merah. Yis Beras Merah pada asasnya digunakan secara meluas untuk meningkatkan melembutkan saluran darah yang keras pada lelaki dan wanita. Ia berfungsi dengan perlahan-lahan ...UNTUK KEBAHAGIAAN YANG MAKSIMA..!!!


Info



No comments:

Post a Comment