Sunday, July 3, 2016

SOALAN LAZIM BERKENAAN COJJIEE CAFE


1.)  S: Bilakah masa yang sesuai untuk pengambilan cojjiee cafe?
J: Cojjiee Cafe adalah minuman (“supplement”) yang kaya dengan Omega 3 dan Omega 6 yang sangat bagus untuk kesihatan jantung anda. Omega seharusnya atau lebih baik diambil selepas makan tidak kira sarapan, makan tengahari atau makan malam.


2.)  S: Apakah sachet pengambilan Cojjiee Cafe?
J: Adalah disarankan untuk anda memulakan dengan pengambilan 2 sachet sehari pada minggu pertama bagi melihat keserasian anda terhadap produk cojjiee cafe. Jika anda berasa serasi dengan kelebihan dan kesan Cojjiee Cafe, anda boleh mengambil berdasarkan sachet yang dicadangkan iaitu 1 sachet pagi dan 1 sachet petang / malam atau kekal dengan  1 sachet seperti biasa. Jika anda berada dalam kawalan perubatan dan / atau mempunyai penyakit yang kritikal, sila rujuk pakar perubatan atau doctor anda sebelum mengambil Cojjiee Cafe.

3.)  S: Siapa golongan yang disarankan untuk mengambil Cojjiee Cafe?
J: Para lelaki dan wanita yang sudah berkahwin mahupun yang masih bujang yang mahu menjaga kesihatan serta meningkatkan stamina dalam melaksanakan pekerjaan seharian

4.)  S: Adakah terdapat kesan sampingan yang memudaratkan apabila mengambil Cojjiee Cafe?

J: Seharusnya tiada kesan sampingan yang memudaratkan semasa pengambilan produk ini. Cojjiee Cafe merupakan minuman (“supplement”) dan ramuan yang digunakan adalah herba-herba yang tidak mempunyai tindakbalas negatif terhadap tubuh badan. Cojjiee Café telah lulus saringan bahan yang diuji oleh KKM. Cojjiee Café telah mendapat kelulusan daripada pihak Kementerian Kesihatan Malaysia.


COJJIEE CAFE

No comments:

Post a Comment