Saturday, January 30, 2016

ECZEMA

PERKONGSIAN CERITA SEORANG IBU MUDA:   MENDERITA ECZEMA  






Nama saya Puan Fatimah, dari Kuala Lumpur.
Cuba bayangkan saya mengalami masalah kegatalan akibat penyakit eczema  iaitu sejenis keradangan kulit sejak 3 tahun lalu , tidak tahu apa puncanya dan Setiap malam penyakit ini terpaksa bergantung dengan ubat dan krim dengan steroid topikal, yang kononnya "tidak berbahaya" dengan harapan untuk menyelesaikan masalah tersebut. Paling teruk ketika musim panas kulit menjadi merah dan gatal-gatal.

Alhamdulilah sekarang 90% sudah pulih.

Nak ke nak tahu apakah produk yang membantu saya?


Majestic Lady 
(Manja kan i)



 Be Life

Kedua-dua produk ini telah melegakan masalah kegatalan yang merimaskan dengan izin Allah. Hanya dalam masa 2 minggu penyakit ini mula mengering dan kegatalan berkurang. Saya sudah boleh makan seafood seperti udang yang menjadi kegemaran saya. Sekarang saya terus mengamalkannya setiap hari untuk mengelakkannya datang kembali.

Nsk order produk 

Call | PM KFaz 019 6746877

No comments:

Post a Comment