Thursday, January 14, 2016

Bagaimana Bermula Bisnes (ShazanaRich)

#coretan anak didikku








Masalah kewangan adalah menjadi perkara penting dalam kehidupan setiap keluarga.

"Duit bukan segalanya tapi segalanya memerlukan DUIT".

Saya mula tercari-cari apa yang perlu saya lakukan untuk menambah pendapatan. Orang kata berniaga boleh banyak duit. Nak berniaga ...!!

Tarikh keramat 5 November 2015, bermulanya langkah saya terjebak dalam "Perniagaan". Ianya telah merubah kehidupan saya 360 darjah. 

Bermodalkan RM300.00 saya bermula. Pada awalnya rasa was-was pun ada dan produk hanya untuk makan sendiri. Dah makan.. Dah rasa...Dah dapat kesan yang menyeronokkan, mulut dengan sendirinya berkata, berkongsi kebaikan produk kepd kakak, kawan pejabat juga jiran-jiran.

Siapa tak suka sihat....
Siapa tak suka cantik...

Bila mereka perlukan produk saya mula terpingga-pingga mana nak cari produk....yang ada ni untuk makan sendiri ...

Alhamdulilah Allah sentiasa menunjukkan jalan dan cara. Kakak yang perkenalkan saya dengan produk ajaib ini menghubungi saya, dengan senanghati dia datang ke rumah memberi penerangan membantu dan berkongsi teknik perniagaan.

Langkah pertama yang harus saya ambil adalah mesti berani mencuba dan keluar dari takuk ketakutan yang selalu 
disebut-sebut orang;

  Aku dah Buat, Susah!!
       Senang ker nak jual!!
      Selamat ker produk ni!!
    Mahalnya!!

Bermula dari 2 botol untuk diri sendiri akhirnya dengan rasa senang hati saya mengambil pakej ushawan dengan bermodalkan RM3,600.  Sumber kewangan yang ada hanya dari akaun ASB. TInggal sebulan saja lagi untuk dapat dividen….RM3,600 kalau 10% dapatlah RM360  ..tahun 2015 ni ekonomi teruk giler..agak-agak berapa RM??

TUTUP MATA jer.. Tak Cuba Tak Tau ..

Hari ini setelah sebulan,

Apa dah jadi !!
Apa yang saya dapat!!






Saya telah dapat pulangan 20 kali ganda dividen hanya dalam sebulan berniaga….RM6,000.00 tunai.

Alhamdulilah berkat DUPLIKASI  dan tunjukajar Mentor saya 
Kak Faz rezeki saya LUAR BIASA!! 


Syukur Alhamdulilah...saya Noor Maizana Abd Rahim (ShazanaRich) +6012.333.7095



No comments:

Post a Comment