Friday, February 20, 2015

Soalan Soalan Yg Biasa Ditanya

Akk nak shaRE dgn my dear semua pendapat dan penjelasan MY LEADER KJC yg akan menjawab semua persoalan u all out there....


Dalam mempromote kawan-kawan untuk Makan SET Beautiful ni.. sempat jugakla promote kat sesape yg nk buat side income.. secara part time je pun..dalam pada tu ada juga yg mencelah menanya macamana nak buat biz ni.... 

Dan antara soalan-soalan popular yg biasa ditanya.... 


1. BERAPA MODAL nk buat bisnes ni ?? 


Serendah RM 128.00 atau RM 50.00 shj utk registration Membershp Seumur Hidup yg lain tu flexible... bergantung kepada kemampuan sendiri. That's why penting utk KJC jumpa & di terangkan betul-betul dan buat presentation on paper dan bergantung kpd masing-masing nk pilih plan mana..bukannya KJC jumpa nk suruh letak MODAL berapa?? kadang-kadang itu lah kelemahan yg di luar sana tk cuba tak dengar dah tolak awal-awal & mentah-mentah.. so yang mana lebih menarik di mata dan hati masing-masing blh pilih ikut keselesaan sendiri..setakat nk jadi USER guna barang pun ok..Nak Buat Site Income pun boleh kan??

2. KENA Menjual ker ?? 

Nama pun bisnes so kenala menjalankan aktiviti Jual dan beli.. Mana ada bisness yang Konsepnya Goyang Kaki dapat DUIT.. tapi ur all Janganlah risau Produk kita Superbrand mudah sangat nk tolak pada CUSTOMER dan Every Month Repeat Sale memang tinggi so mmg tk pening kepala nk cari orang.. Dan orang -orang yang kita nk tolak tuh it around kita jugak.. dan produk kita dah hampir 15 tahun dalam pasaran namun permintaan masih tinggi.. don't werry... selagi ada WANITA di situ ada pasaran... 
3.SUSAHH tak JUAL Produk ni??
Ilmu itu penting...Bila ada ilmu semua masalah yg susah akan jadi senang... sbb tu pentingnya ilmu.. Skrg ni plak.. raya dh nk dekat.. confirm Wanita/Anak dara especially kaum hawa kat luar sana nk nampak cantik raya nnt. Lagipun SET Beautiful ni bukan saja untuk kecantikan semata tapi ia lebih kepada kesihatan jugak. Don't Wory k. SET Beautiful sgt senang laris.. Our group system lebih kepada online.. ada FB & Bloq semua nya di HUJUNG JARI.. confirm bertimbum-timbun Appointment lepas tuh. 
Top Produk In DCL Bidadari

4. SAYA tak Nak CARIK-CARIK orang Ni.. Tak MINAT
Kita nak bisnes kita berkembang maju.. Kalau buat sorang-sorang macamana nak maju.. Pernah dgr COSWAY tak ?.. kalau ada 1 je kedainya.. adakah dia akan maju.. Kat KL ni saja pun berlambak kedai COSWAY.. Celah mana pi semua ada Kedai Cosway ni..Merata kan??

Tapi dalam bisnes ni.. bukan kita cari org.. org yg akan cari kita... our group system lebih kepada online.. Facebook & BLOQ..dan bisnes ni based on sharing n caring... kita share bisnes kita ngan org..orang perempuan mana suka tk Sharing-sharing ni..dari sharing bab-bab orang yang tk mendatangkan INCOME wht not sekarang MULUT anda KJC JADIKAN ATM..Bukak Jer MULUT tuh DUIT...syoknya !!!

Share produk dan beri peluang kpd mereka yg terbuka hati dan minda utk berkongsi bisnes dgn kita..dan kita take care dgn bisnes partner kita.. bukannya biarkan dia keseorangan... ramai di luar sana yg masih mencari-cari peluang utk membuat side income..tapi tak tau nk bt yang Mana..Klu jumpa yg tak betul BISNESS itu yang kesian.. Kena tipu Puluhan RIBU last-last apa PUN tak dapat..BISNESS KELUAR ANGIN KELUAR ASAP..kena hati-hati..Syarikat MLM yang baru skrg TUMBUH mcm CENDAWAN tumbuh selepas HUJAN..berlambak !! KJC pesan HATI-HATI dengan PENIPUAN sindiket SKIM CEPAT KAYA ni.

5. Saya Nk Duduk GOYANG kaki Boleh ?? 
Boleh.. goyang kaki kat ofis balik keje then hujung bulan dapat gaji..dan setimpal la dgn keje goyang kaki tu.. bulan depan pun macam tu jugak la gaji kita.. tapi mengeluh tak cukup..Nak beli itu beli ini.. tengok orang lain beli lebih dari kita "Jelous" Mcm tuh ?? jangan jadi Mat Jenin..Angan-angan nk macam-macam tapi No tindakan yang setimpal dengan angan-angan.

hmmm sendiri mau ingatlah... macamana duit nak masyuk kalau keje goyang kaki... Mana USAHA kita? u buat u dapat... u tak buat..tepuk dada tanya selera... Ini bukan pyramid system... Berapa banyak keuntungan yg kita nak bergantung kepada usaha kita... lagi rajin kita buat laaaaaaaaaaaaaaagi banyak kita dapat... Sampai satu tahap gaji sebulan makan setahun.. Pilihlah yer !!

6. Saya Tak PERNAH buat Bisness Mana Tau Nk Buat ?? 

Kalau budak-budak sekolah pegang je buku tengok jer buku, boleh ke dia terus membaca..kalau parent tk hantar ke sekolah boleh tak Budak tuh Pandai Dan Berjaya in Exam ?? kalau tak der CIKGU yang ajar untuk membaca?? Sama jugak dlm bisnes ni..Kita kena belajar dan dapatkan ilmu... Lebih byk ilmu yg kita dapat.. lebih senang kita buat bisnes ni..

Di mana ada KEMAHUAN.. Di situ ada HIGHWAY... Highway ke arah KEUNTUNGAN BERLIPAT GANDA atau highway ke arah ala kadar sahaja..
Tepuk dada tanya selera... Yang penting .. buang perkataan MALASdari diri kita...
Mulai sekarang.. Jangan pikir apa lagi alasan nak dibagi... Beri peluang kepada diri untuk berubah... Di mana ada kemahuan di situ ada jalan dan most of all...... JANGAN MALAS ....

No comments:

Post a Comment