Thursday, July 12, 2018

STRATEGI MENUJU KEJAYAAN

Strategi 1
> Jadikan talian utama. 
Jadikan produk sebagai talian utama dan perkara ini sangat penting untuk pastikan anda sentiasa fokus pada perniagaan dan sentiasa mengamalkan produk ini supaya perniagaan berjalan dengan lancar.






Strategi 2
>Ahli keluarga
Pastikan semua ahli keluarga terdekat anda menyokong perniagaan anda. Minta mereka tukar produk kesihatan kepada produk Audestee. Kalau mereka tak tukar sekalipun mereka tetap akan bayar untuk membeli produk kesihatan dan kecantikkan setiap bulan, tetapi tiada pulangan duit, lebih baik mereka bantu anda dapat komisyen + bonus + anda boleh menjadi testimoni kejayaan untuk langkah promosi seterusnya.




Strategi 3
> Sahabat
Perkenalkan kebaikan produk kepada orang lain seperti kenalan rapat, rakan sekolah, rakan sekerja, sahabat yang mempunyai hobi yang sama serta rakan-rakan lain. Lakukan juga promosi kepada sesiapa sahaja yang anda temui.




Strategi 4
> Lakukan setiap hari
Anda perlu lakukan promosi setiap hari secara part time atau full time. Sebarkan kebaikkan produk ini. Anda juga perlu servis kumpulan anda. Lakukan secara konsisten dan sentiasa timba ilmu baru. Anda disarankan selalu hadir meeting / "B.O.P" untuk mendapatkan hasil yang terbaik.





KENAPA SAYA MEMILIH AUDESTEE?

1. Syarikat baru bermula

2. Pihak pengurusan yang berpengalaman

3. Syarikat tiada sebarang pinjaman

4. Mempunyai rangkaian produk yang halal dan berkesan

5. Pelan pemasaran yang unik

6. Modal sekali

7. Syarikat Bumiputra

Di antara 7 sebab di atas, sebab ke 4 menjadi penguat minat dan kenapa saya masih setia di sini.

Pengalaman sebagai pengguna produk selama 2 tahun  dan sehingga ke hari ini...saya masih sebagai pengguna. Dari produk ini juga ramai yang dapat di bantu dari pelbagai masalah terutamanya kesihatan, kecantikan, kewangan dan tidak kurang juga dengan masalah rumahtangga..

Alhamdulillah seronoknya berniaga dengan keberkatan Allah..

No comments:

Post a Comment