Wednesday, May 2, 2018

MENOPAUSE

Pueraria Mirifica dalam 

Jus Tangkal Perawan




Pueraria Mirifica merupakan anugerah Tuhan yang boleh membantu meningkatkan dan membaik pulih kadar hormon estrogen dalam badan wanita yang mengaktifkan kolagen dibawah kulit.

Hormon Estrogen dalam badan wanita kerana keupayaan pengeluarannya mempengaruhi pembentukan bentuk badan seseorang wanita di awal baligh. Biasanya umur 9 – 21 tahun. Lepas umur 21 tahun selalunya penghasilan estrogen dalam tubuh akan berhenti dan akan terhasil sekali dalam tempoh sebulan iaitu ketika seseorang wanita dalam haid. Oleh kerana wanita yang telah menopouse pengeluaran hormon estrogen tidak berlaku lagi..tiada cara lain hanya dengan mengambil suplemen saja dapat mengembalikan hormon estrogen.

KESAN KURANG HORMON ESTROGEN

Bila wanita tak menjaga kesihatan diri, ia akan membuatkan wanita itu berhadapan dengan risiko terhentinya pengeluaran estrogen. Dan kesannya, HAID TERPUTUS AWAL dan berhadapan dengan MENOPAUSE yang terlalu awal. Selain dari itu, pertumbuhan bentuk badan pun tergendala dan terbantut, contohnya payudara terlalu kecil.

===



Lanjutkan membaca dari info
Pentingnya Hormon Estrogen

ANDA PERLUKAN
Set Menopous Wanita

No comments:

Post a Comment