Saturday, December 31, 2016

SELAMAT TAHUN BARU

.....INFO KHAS TIRAI 2017.....

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Serta Salam 1Audestee................





ALHAMDULILLAH....2016 telah pun melabuhkan tirainya dengan meninggalkan *Seribu Kisah* didalam arus perjuangan audestee.

Bagi pihak syarikat Keyindom Bhd, pelbagai kisah yg dilalui ini menjadikan syarikat KB semakin *MATANG* dlm mengharungi arus perjuangan dunia networking masa kini.

Di dalam proses *"membetulkan apa yg tidak betul"*  yg sebelum ini diamalkan oleh syarikat2 networking lain di luar sana , sudah pastinya *ada hati hati yg terluka* ketika cuba memahami *budaya2 MURNI* yg diamalkan di dalam Keyindom Bhd.... Dan ini memang telah *pihak sykt jangkakan*.

Hasilnya *ada* yg terus menjadi *pemerhati*... ada yg terus *mati*... dan ada yg *terus bertatih... berjalan... dan berlari sehingga ke saat ini*...

Bagi anda yg masih *"Setia Dan Istiqomah"* bersama Keyindom Bhd, ayuh *mari kita berganding bahu*, rapatkan barisan untuk *terus berjuang* di dalam dunia *networking* ini yg akan *menjanjikan kejayaan* kepada sesiapa yg *melakukannya dgn penuh disiplin, beretika dgn nilai integriti yg tinggi* serta  berpandukan prinsip2 MURNI Yg WAJIB DIAMALKAN.

Bagi pihak Sykt Keyindom Bhd *"Do it right First Time...Everytime"* akan *terus diaplikasikan* demi untuk memastikan pejuang2 di dlm KB meraih kejayaan yg *Gilang Gemilang* dan yg paling penting *kejayaan yg DIBERKATI Di Dunia Dan Akhirat.*

Sekian....JUMPA ANDA DI MERCU KEJAYAAN............

Ikhlas dari :
*Pihak pengurusan dan kakitangan KB.*

No comments:

Post a Comment