Saturday, November 4, 2017

MENGATASI KOLESTROL DALAM DARAH








Semakin meningkat umur, darah juga menjadi lebih PEKAT. Kolestrol yang terbentuk menyebabkan pembuluh darah menjadi sempit dan mengganggu kelancaran darah. Akibatnya jantung terpaksa bekerja kuat untuk mengepam darah. Risikonya yang sering dihadapi ialah LEMAH JANTUNG, STROKE, DARAH TINGGI DAN STRESS.





T~Lawas (Herba) - 20(sachet)


T~LAWAS (DETOKS)





Langkah 1 – IBU MENGANDUNG


BERITA BAIK BAGI PENGGUNA YANG MENCARI RAWATAN ALTERNATIF KINI DIPASARAN .. 

DAN

Pastinya dengan kehebatan yang lebih dari sebelumnya.. bagi mereka pengguna TEGAR pastinya tidak akan menunggu lama untuk menggunakannya.

DAN

Berita baik buat ibu-ibu yang sedang mengandung dan menghadapi darah tinggi atau kencing manis, dengan pengamalan T~Lawas sepanjang proses kehamilan anda pasti akan dapat mengawal tekanan darah tinggi dan kadar kencing manis itu dengan jayanya..



Langkah 2 -  (PEMBAKARAN KOLESTROL DALAM DARAH)

T~LAWAS yang diformulakan oleh pakar perubatan, herba dan perawatan alternatif berasaskan R&D yang mendalam, adalah terbukti sangat berkesan untuk membakar kolesterol dalam darah dan melembutkan saluran darah. Dan hasilnya saluran darah akan terbuka dan sekaligus melancarkan perjalanan darah. T~Lawas juga sangat baik diamalkan oleh pesakit jantung, stroke dan ketegangan leher (Carotid arterys hardening).


Faedah:


Membakar kolestrol dalam darah.
Melembutkan saluran darah.
Membuka saluran darah.
Stroke.
Masalah jantung.



No comments:

Post a Comment