Minyak Yang Dilupakan tapi 1001 khasiat
Walaupun botolnya Kecik..” Ci No Net”..tapi Masya Allah banyak Khasiatnya..

Khasiat Al Habbatussauda
✔sejenis antibiotik semulajadi yg tidak ada kesan sampingan
✔NigElla boleh diamalkan sebagai penawar & bertujuan mengubat di mana ianya sesuai bagi apa saja penyakit..
Apa Itu Habbatus Sauda (Nigella sativa)?

Al-Habbatus Sauda ialah tumbuhan rumput kecil yang mempunyai batang yang tingginya lebih kurang 2 jengkel. Daun-daunnya kecil serta halus. Bunganya berwarna biru manakala buahnya berbungkus yang mana di dalamnya terdapat biji hitam yang boleh dijadikan ubat dan penawar.
Ianya tumbuh di kawasan Mediterranean dan kawasan beriklim gurun terutama di negara Arab sepert Mesir, Sudan, Yaman, Syria dan India. Di dalam bahasa Latin ianya disebut sebagai Nigella sativa. Daripada kajian di beberapa negara didapati memangbenar keistimewaan bijirin ini berdasarkan sebuah Hadis Sahih yang terdapat di dalam kitab tulisan Ibnu Qayyim yang mana bijirin ini ada disebut di dalam Hadis Sahih Bukhari dan Muslim, riwayat Abu Salimah daripada Abu Hurairah sesungguhnya Rasululluh S.A.W bersabda yang bermaksud:

Tetaplah kamu dengan Al Habatus Sauda (Bijirin Hitam) kerana ianya terdapat ubat bagi segala penyakit kecuali AS-SAM iaitu MAUT”

Hanya rm65 (WM) | rm70 (EM) | $45 (Bru|Spore)

Di Antara Keistimewaan Lain:

1. Membekalkan vitamin serta zat-zat mineral yang diperlukan badan.

2. Mengurangkan kolestrol serta menstabilkan kadar lemak di dalam badan.

3. Mengandungi fosfat, ion & amp; karbohidrat yang mampu membunuh kuman dan baik untuk aktiviti anti kanser manakala penggunaan berterusan boleh mencegah dari serangan penyakit.

4 Mempunyai daya pengesan untuk mengeluarkan larutan air seperti asid urik, deposit garam galian dan keracunan larutan organik dan volatil.

CARA GUNA

Minum 5-6 titik, 2 atau 3 kali sehari dan boleh disapu ditempat perlu. Bagi penyakit lelah, campurkan air, minum 2 atau 3 kali sehari


 jadi ahli Clique hanya rm50
#nigellasativa #habatussauda
Admin +60196746877

Testimoni

Kisah benar
Malang tak berbau anak kecil Farah Farisya 18 bulan, anak bijak ingin tau dan nak rasa sesuatu...tanpa sengaja mencapai air teh panas dari atas meja tumpah diatas dadanya dan menyebabkan melecur...
Tiada ubat lain yang ada dirumahnya melainkan MIRACLE OIL. Ibunya Pn Z hanya menitikan minyak tersebut setiap hari dan kesannya amat menakjubkan...kulit tidak melepuh, cepat kering, tidak gatal, tidak panas dan dalam tempoh singkat Farah dah boleh cergas bermain seperti biasa...Alhamdulillah dgn izinNya






TOLONG!!* Malunye...
Rambut saya banyak yang gugur dan semakin jarang....saya takut lama kelamaan jadi *BOTAK* pulak...

Anda mengalami masalah keguguran rambut. Cara gunanya hanya titiskan ke bahagian yang botak saja. Sapu rata setiap hari. INSHA ALLAH..