Tuesday, July 15, 2014

Panduan Untuk Subur




Kalau menghadapi masalah ketidak suburan iaitu sukar hamil walaupun telah mencuba antara 6 bulan hingga setahun, sila buat pemeriksaan dan buat ujian kesuburan kedua2 suami dan isteri. Ikuti panduan ini untuk meningkatkan kesuburan anda.


Langkah pertama ialah berdoa kepada Allah SWT untuk dapat zuriat. jangan putus harapan, Allah yang mencipta segala2nya, Kita perlu mohon dan berusaha untuk mendapatkan rawatan dari berbagai punca asalkan tidak syirik. Ada waktu2 dan tempat yang mana doa mujarab dan mudah dimakbulkan Allah SWT saperti dalam bulan ramadan khususnya pada waktu malam/awal pagi 10  hari terakhir ramadan. Tempat terbaik didepan kaabah di Makkah..

Pergi jumpa pakar sakitpuan untuk pemeriksaan , buat vaginal scanning , buat ujian kesuburan dan seterusnya mendapat rawatan yang sesuai bergantung dengan punca ketidak suburan. Jika ujian benih suami normal dan xray HSG menunjukkan saluran fallopian tidak sumbat, 30 - 40% akan hamil dalam tempoh 3-4 bulan.

Berbagai2 jenis rawatan untuk hamil ada disediakan dalam blog ini, lihat dan cari dalam Archive.



Cadangan KFaz : 

Langkah Utama kita berdoa kepada Allah untuk mendapat zuriat dan lepas itu kita usaha mencari penyelesaiaan bagi masalah ini. Allah nak melihat kita berusaha dan bertawakal kepadaNya. Apa yang Kfaz sarankan adalah amalkan produk 
SET WANITA ANGGUN (BIDADARI + QSHE + NUCLONZ) insyallah segala masalah ini dapat diselesaikan. Kita berusaha dan selebihnya berserah padaNya. 


Nu Clonz
(Pencuci usus)


Qshe


Bidadari XO



No comments:

Post a Comment