Sunday, October 27, 2013

“Demi CINTA ku pada SUAMI..”


Berpuluh-puluh ribu ringgit dilaburkan hanya semata-mata untuk KECANTIKAN?



Bak  kata orang, ‘Pabila senja sudah menjelma, saat itulah yang mengerikannya!’ Usia semakin lama semakin bertambah, kulit wajah kian kendur dan berkedut sana sini…jadi, kenalah banyak usaha untuk kelihatan cantik pada suami tercinta! Adjust sikit!

Bukan sedikit usaha yang perlu dilakukan demi untuk menjaga kecantikan. Ianya merupakan satu usaha yang berpanjangan dan memerlukan ketabahan. Tentu saja pelaburannya juga cukup besar! – Tak nak jaga pun boleh juga, hanya berpegang pada kecantikan dalaman sahaja, tetapi bila rasa tercabar dengan si anak-anak dara yang masih muda dan berisi pejal.. kadang hilang juga pertimbangannya!

Kebanyakan suri rumah berpendapat demi kebahagian rumahtangga, tak sanggup kehilangan kasih, demi suami tercinta. Well..apa salahnya?

“Lebih baik jaga dari membiarkan kulit dimamah usia, dan diri hanyut ditelan zaman…silap-silap suami cari lain di isteri juga yang dipersalahkan kerana tak pandai bergaya, dahlah tua tak cantik pulak…” kata Puan Ann, (nama samaran) yang telah ditemubual baru-baru ini.

Kredit: Razzi Rahman@Brother Love

*** Petua KFc ***






Anda boleh mengamalkan pemakanan membina SEL iaitu NU~CELL sebagai langkah membaik pulih dan melambatkan proses penuaan...!!


USIA HANYA PADA ANGKA BUKAN PADA WAJAH”


No comments:

Post a Comment